Als administratief bediende/secretaresse, zal u voornamelijk in staan voor de alledaagse verloop van de administratie, secretariaatswerk, interne werking en telefonie.
Vlotte en correcte interne en externe communicatie: beantwoorden van telefoons, doorschakelen, contactname met klanten voor afspraken, vragen beantwoorden, mails beantwoorden, alle schriftelijke correspondentie;
Administratieve ondersteuning: opmaken en aanmaken van dossiermappen, opmaken en versturen brieven, opvolgingen van dossiers/offertes/mailing, verzamelen en opvragen van informatie voor landmeetkundige opdrachten en offertes, opmaken en opvolgen van offertes, bestellingen plaatsen kantoormaterialen, …;
Je biedt algemene ondersteuning aan alle afdelingen indien nodig.
Jouw profiel
U beschikt minimaal over een middelbare school opleiding;
U heeft bij voorkeur al enkele jaren relevante ervaring;
U heeft kennis en/of interesse in landmeetkunde en vastgoed gerelateerde zaken;
Goede kennis van de courante Office-toepassingen (Outlook, Word, Excel, … );
U bent professioneel, klantvriendelijk en commercieel ingesteld;
U bent dynamisch, flexibel en leergierig opgesteld;
U werkt systematisch, nauwgezet en u kan routinezaken uitvoeren zonder daarbij details uit het oog te verliezen;
U spreekt perfect Nederlands en heeft een basiskennis van het Frans en Engels, zowel geschreven als gesproken.
Jouw kwaliteiten
Sterke analytische vaardigheden, oog voor detail, nauwgezetheid;
Enthousiaste teamplayer, maar ook in staat om zelfstandig te werken;
Goede organisatorische en communicatieve vaardigheden;
stressbestendig;
Positieve ingesteldheid;
Vriendelijke persoonlijkheid.
Wij bieden
Interessante job met veel afwisseling;
Contract onbepaalde duur – voltijds;
Eindejaarspremie;
40-uren regime met 12 ADV-dagen;
Vergoeding: marktconform loon.
Interesse?
Vul onderstaand formulier in en wij contacteren u zo snel mogelijk.
Administratief bediende / Secretaresse
Neem contact op
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.